Automobilka Škoda stále zvyšuje svou marži a uniká sesterské značce Audi. Z každých deseti tisíc utržených eur vykazuje provozní zisk 977 eur. U Audi, které míří na mnohem solventnější zákazníky, je to 890 eur. V koncernu Volkswagen je na tom lépe už jen Porsche.

komentář: Vtipy o Škodě zhořkly už i jejím sestrám

Česká automobilka pod vedením Bernharda Maiera také míří k novému prodejnímu rekordu. Zákazníci si za první tři čtvrtletí převzali 871 tisíc vozů, meziročně jich bylo o třicet tisíc více. Provozní zisk vzrostl o 28 procent a dosáhl 1,2 miliardy eur. Jestli bude rekordní i celoroční čistý zisk, ukážou až mimořádné položky, které zatím nelze odhadovat.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru