Automobilka Škoda stále zvyšuje svou marži a uniká sesterské značce Audi. Z každých deseti tisíc utržených eur vykazuje provozní zisk 977 eur. U Audi, které míří na mnohem solventnější zákazníky, je to 890 eur. V koncernu Volkswagen je na tom lépe už jen Porsche.

komentář: Vtipy o Škodě zhořkly už i jejím sestrám

Česká automobilka pod vedením Bernharda Maiera také míří k novému prodejnímu rekordu. Zákazníci si za první tři čtvrtletí převzali 871 tisíc vozů, meziročně jich bylo o třicet tisíc více. Provozní zisk vzrostl o 28 procent a dosáhl 1,2 miliardy eur. Jestli bude rekordní i celoroční čistý zisk, ukážou až mimořádné položky, které zatím nelze odhadovat.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Škoda dál zvyšuje svůj zisk. Němečtí odboráři by z toho rádi něco měli. Jsou za tím roky tvrdé práce, popisuje expert.
  • Škoda si svou pozici krok za krokem budovala.
  • Emisní skandál koncern Volkswagen letos přijde na 14,6 miliardy eur.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru