reklama
reklama
Téma / výzkum trhu
21. 1. 2016

Sociologie je nejlepší v Brně

Fakulta sociálních studií brněnské Masarykovy univerzity vyhrává žebříček HN dlouhodobě a letos je první stejně jako loni. Jako druhá nejlepší...
25. 9. 2012

Za oblečení utrácíme stále méně

Podle studie Fashion 2012 společnosti Incoma GfK téměř 80 % českých zákazníků v souvislosti s krizí nakupuje jinak než dříve. Frekvence nákupu i...
28. 8. 2012

Kde jsou slevy, tam jsou i zákazníci

Pro výběr místa nákupu je nejdůležitější dobrá dostupnost prodejny, dále šíře sortimentu a akční slevy. Nejvíce Češi stále utratí v...
23. 8. 2012

Na internetu kupujeme už i nábytek

Více než 2/3 českých domácností preferují při nákupu nábytku a bytových doplňků velkoplošné specializované prodejny nábytku. Vedle toho má však...
21. 5. 2012

Čtvero digitálních osobností podle IBM

Z nové studie společnosti IBM vyplývá, že rostoucí počet digitálních zařízení, jež spotřebitelé používají, s sebou přináší vznik čtyř nových...
2. 5. 2012

Podnikání v Česku je doménou mužů

Nejoblíbenější právní formou pro podnikání v České republice jsou dlouhodobě společnosti s ručením omezeným, a jejich podíl na podnikatelské...
24. 4. 2012

Ředitelé mají obavy z deficitu

Téměř dvě třetiny (65 %) generálních ředitelů nejvýznamnějších společností po celém světě mají obavy z toho, jak se vlády vypořádají s...
10. 4. 2012

Zabezpečení platebních operací

Z průzkumu GfK Czech vyplývá, že více než 50 % respondentů považuje operace prostřednictvím platební karty za dostatečně zabezpečené. Nicméně,...
1 2
reklama