20. 8. 2018
Téma / porada
Bez nekonečných porad jsou firmy úspěšnější, ukazují zkušenosti podniků. Omezit meetingy se snaží už i společnosti v Česku
9. 5. 2016
Porady dnes připomínají workshopy. Mladí se do nich chtějí aktivně zapojit
Nejdůležitější je zapojit do porady všechny účastníky. Díky interakci se účastníci cítí součástí porady a následně lépe plní úkoly, které ze...
14. 5. 2016
Mladé firmy vyhlásily válku nudným poradám. V Zootu malují na zeď, v Avastu chodí na procházky
Firmy se snaží, aby porady nebyly ztrátou času. Vymýšlejí proto nové způsoby, jak udělat schůzky efektivnější a zábavnější. Někde se mohou radit...
8. 12. 2015
Tři tipy, jak navrhnout kancelář pro svižný mítink i kreativní brainstorming
Kancelář Materiály a jejich barva mají významný vliv na efektivitu a kvalitu práce, na náladu zaměstnanců a atmosféru kanceláře. Způsob práce ovlivňuje i...
24. 8. 2015
Máte problém s pamětí? Nakreslete si to. Popularita skečnoutingu roste
Způsob grafického záznamu poznámek je vhodný pro všechny, kteří pracují s informacemi. Vizuální jazyk využívají obchodníci, manažeři, lektoři,...
17. 7. 2015
Základní chyby firemních porad? Zbytečné natahování a nulový obsah
Time management Míváte dojem, že úkolů je nekonečné množství, zatímco času jen omezeně? Že je nemožné vyřídit vše, co jste si naplánovali? Možná máte problém s...
13. 10. 2014
Štěpánka Duffková regionální ředitelkou TAB Board CZ ve Středočeském kraji
Společnost TAB Board, organizace, která pomáhá podnikatelům dosahovat větší ziskovosti, produktivity a seberealizace, dnes ohlásila jmenování...
27. 8. 2012
Jaký jste typ na firemních poradách: Stydlín, Rejpal, nebo Sněhurka?
INFOGRAFIKA: Každý druhý Čech považuje pracovní porady za ztrátu času. Přinášíme sedm rad jak vést schůze, aby nebyly nudné.
27. 8. 2012
Aby se na pracovní poradě neumíralo nudou
Neefektivní porady jsou pro firmy ztrátou peněz. Čeští topmanažeři proto doporučují: mluvte anglicky, servírujte koláče, ohraničte téma a čas.
28. 8. 2012
Jak vést poradu ve firmách, aby nebyla ztrátou času a peněz?
On-line rozhovor Na dotazy čtenářů odpovídal Petr Skondrojanis z firmy LMC provozující portály Jobs.cz a Prace.cz
nabídka pracovních pozic
reklama