30. 11. 2020
30. 11. 2020
Ve čtvrtek budou moci otevřít všechny obchody, restaurace nebo třeba kadeřnictví. Budou ale muset dodržovat omezení, která mají snížit riziko...
18. 6. 2020
18. 6. 2020
Cestovní ruch je bezpochyby jednou z oblastí, které pandemie nového koronaviru zasáhla nejvíce. O tom, jak ovlivnila byznys i vztahy se...
18. 6. 2020
18. 6. 2020
To, že dodavatele energií nemusí lidé vnímat jako úřad a slovo zákazník není od slova zakazovat, dokazuje poslední rok ve společnosti ČEZ...
18. 6. 2020
18. 6. 2020
Pandemie koronaviru obrátila spotřebitelský trh naruby. Zákazníci jsou opatrnější v utrácení a obchodníci o ně musí vést tvrdý boj. "Krize je...
5. 5. 2020
5. 5. 2020
Komentář Julie Hrstkové Elektronickou evidenci tržeb nikdo nikdy nezruší, řekla před časem ministryně financí Alena Schillerová, která ji teď, v rámci "pomoci"...
18. 2. 2020
18. 2. 2020
Komerční banka začala nedávno přecházet na systém agilního řízení. S tímto strategickým rozhodnutím se současně pojí velká změna v pohledu na...
18. 2. 2020
18. 2. 2020
S výjimkou nižších cen nabízených při přechodu k novému dodavateli elektřiny a plynu zatím pro zákazníky žádná velká změna na trhu nenastala....
18. 2. 2020
18. 2. 2020
Asi před rokem jsem dostal za úkol propojit data z externího softwaru Salesforce (cloudový CRM a podnikový systém, který zjednodušuje práci...
18. 2. 2020
18. 2. 2020
Mít data o chování svých zákazníků je fajn. Jenže mít data nestačí. Stejně důležité je umět s nimi pracovat, vyhodnocovat je. Pro designování...
18. 2. 2020
18. 2. 2020
V energetické společnosti E.ON si vloni udělali rozsáhlý průzkum o zákaznických zkušenostech svých klientů. Těch se hlavně ptali, nakolik...