8. 9. 2019
8. 9. 2019
Zástupci mladších generací jsou loajálnější, než se obecně soudí. U jednoho zaměstnavatele chtějí obvykle pracovat déle než 3 roky. Zatímco pro...
28. 3. 2019
28. 3. 2019
Zaměstnanci příliš nevěří svým zaměstnavatelům a šéfům, přitom nejde jen o peníze. Hlavní příčinou vzrůstající nedůvěry je možnost...
14. 5. 2018
14. 5. 2018
Podle Hospodářské komory situaci na trhu práce zhoršují predátorské praktiky při přetahování zaměstnanců a také nízká loajalita zaměstnanců....
29. 2. 2016
29. 2. 2016
Obchod Loajalita zákazníků je věčné téma nejen úspěšných e-shopařů. Ti ze zkušenosti ví, že získat nového klienta je podstatně dražší, než si udržet...
1. 9. 2015
1. 9. 2015
Motorkářský klub Noční vlci dokáže výhodně zpeněžit svou blízkost k moci, nemá problémy se získáváním pozemků. Místo svého hlavního stanu, kde...
21. 1. 2015
21. 1. 2015
Plánování změn Změny často narážejí na nedůvěru a vytvářejí obavy a odpor. Nejsou-li dobře naplánovány, správně a včas komunikovány a dobře řízeny, mohou vést...
18. 12. 2014
18. 12. 2014
Loajalita Chování zaměstnanců, jejich aktivita, pracovní nasazení i dosažené výsledky jsou z velké části výsledkem, nakolik se organizaci daří zajistit si...
19. 3. 2014
19. 3. 2014
Vydavatelství Economia společně s Marketingovým institutem uspořádalo na začátku března kulatý stůl věnovaný tématu věrnostních programů. Více z...
10. 5. 2013
10. 5. 2013
Věrnostní programy Zákazníci neberou věrnostní programy jako přidanou hodnotu, jejich loajalita klesá. Odborníci se shodují, že je třeba cílit na užší zákaznické...
11. 9. 2012
11. 9. 2012
Loajální zaměstnanec Loajální zaměstnanci jsou pro firmu zásadní možná víc, než si občas uvědomujeme. Zvyšují totiž produktivitu, efektivitu a výkon celé firmy a...