1. 6. 2015
1. 6. 2015
Japonky začínají prodávat své starší kabelky, aby si mohly koupit luxusnější zboží. Ještě loni je prodávaly proto, aby měly na nákup věcí...
31. 5. 2015
31. 5. 2015
Japonky prodávají své obnošené kabelky a nakupují luxusní zboží. Ještě loni kabelky prodávaly, aby měly na nákup zboží každodenní potřeby, tvrdí...
7. 12. 2014
7. 12. 2014
Italské firmě Prada klesl zisk o 44 procent, klesaly jí i tržby. Společnost otevřela méně obchodů než plánovala, do budoucna chce Prada snižovat...
13. 10. 2014
13. 10. 2014
Objíždí vrakoviště, od sedaček starých aut odřezává pásy a z těch pak šije kabelky, které zloději jen tak nerozříznou. Za šestnáct měsíců, co je...
21. 7. 2014
21. 7. 2014
Krabička poslední záchrany, designový objekt i dlouhodobá investice v jednom. O luxusní kabelky je takový zájem, že řada žen je pro ně schopna...
29. 6. 2014
29. 6. 2014
Bezpečnostní pásy z autovraků nemusí nutně skončit ve spalovnách. Tereza Cieslarová z nich šije designové kabelky a tašky, které jsou téměř...
11. 4. 2013
11. 4. 2013
Fotogalerie uvnitř Značkové kabelky nemusí být jen krásným doplňkem, ale i předmětem, jehož hodnota stoupá podobně jako u vzáckých uměleckých děl. Proč se vyplatí...
2. 12. 2012
2. 12. 2012
Podle výzkumu fondu Charles Bridge mají velmi slibnou budoucnost luxusní evropské módní značky. Sázejí hlavně na asijský trh, vidí tam...
17. 11. 2012
17. 11. 2012
Video Butik italské značky Gucci se na začátku listopadu na dva dny proměnil v domov několika řemeslníků z Florencie. Přímo před zraky zákazníku se tu...