KomentářPandemie covidu-19 přinesla zajímavý vzkaz, pokud jde o sledování spotřeby alkoholu v Česku. Dlouhá léta se nepochybuje o tom, že na spotřebě...
Komentář Jana MarešeFiremní blog je komunikační nástroj, který může podniku přivést nové zákazníky s výrazně nižšími náklady než reklama. Cílem blogu je průběžně...
Komentář J. DaňhelaPo krachu totalitní ideologie jsme před třiceti lety vybírali cestu, kterou se v budoucnu dát. Jako jednoznačný směr se tehdy jevil přechod...
Komentář J. DaňhelaKoronavirová pandemie jeví příznaky katastrofické "černé labutě", tedy nepředvídatelného jevu s velkým dopadem, jak ho popisuje ekonom Nassim...
komentář Jindřicha ŠpičkyPoslanecká sněmovna schválila v září 2020 novelu zákona na ochranu zvířat proti týrání, do něhož byl v průběhu projednávání přidán paragraf...
Komentář Ondřeje MachkaVolba názvu firmy je zásadní podnikatelské rozhodnutí, které se dá už jen složitě vzít zpět. Název firmy je nositelem firemní reputace,...
VŠE o...
Sloupky píší osobnosti z Vysoké školy ekonomické (VŠE).
komentář martina viktoraKvalitní veřejná správa a upravený veřejný prostor mohou být spojené nádoby. Přesvědčuji se o tom při svých každoročních cestách do mého...
komentář marka hudíkaPřed 50 lety publikoval Milton Friedman vlivný článek s názvem Společenskou odpovědností firem je zvyšovat své zisky. Friedman snad doufal, že...
komentář L. KnihovéNe, v titulku není chyba − pouze píšeme novou kapitolu komunikačního manuálu firem. Pandemie udeřila a doslova ze dne na den se většina...
KOMENTÁŘ DAVIDA PROCHÁZKYOd svých studentů občas zaslechnu, že spojení etiky a byznysu je protimluv. Říkají to i někteří manažeři, IT odborníci, účetní či podnikatelé. A...
komentář marka hudíkaUvažujme, že lékařská věda prokázala, že jedna až dvě skleničky vína denně jsou zdraví prospěšné. Dopřáli byste alkoholikovi na léčení, aby si...
komentář ondřeje machkaSoučasná situace optimismu příliš nenahrává. Ekonomové se shodují na tom, že českou ekonomiku v letošním roce čeká propad doprovázený krachy...