reklama
reklama
vsESE
13. 7.

VŠE o... vyhodnocování efektivity marketingu

Komentář Jana Mareše Marketingová oddělení bývají považována za organizační složky firem, kde se pouze utrácí finance, aniž by docházelo k jejich smysluplnému...
29. 6.

VŠE o... vizuálním managementu

komentář L. Knihové Svět práce se dynamicky mění, a to hlavně díky novým technologiím. Důsledkem těchto změn je i rostoucí počet znalostních pracovníků a pokles...
25. 5.

VŠE o... fenoménu DeFi

Komentář J. Jedlinského O kryptoměnách slyšíte často. Médii rezonují zprávy o digitálních měnách centrálních bank, které mohou v důsledku odebrat komerčním bankám moc...
12. 5.

VŠE o... příležitosti podvádět

Komentář Petra Houdka Nechají se i čestní lidé zkazit korupčním prostředím, nebo prostředí vhodné k podvádění vyhledávají rození nepoctivci? Studie z organizační...
20. 4.

VŠE o... významu slov a čísel

Komentář Dušana Kučery Dominantou současné komunikace se stávají čísla a data. Stávají se konkurentem slov. A abychom svým číslům a datovým souborům dali větší...
VŠE o...

Sloupky píší osobnosti z Vysoké školy ekonomické (VŠE).

O daném tématu řeknou, s nadsázkou, vše.

29. 3.

VŠE o... covidu a spotřebě alkoholu

Komentář Pandemie covidu-19 přinesla zajímavý vzkaz, pokud jde o sledování spotřeby alkoholu v Česku. Dlouhá léta se nepochybuje o tom, že na spotřebě...
11. 2.

VŠE o... blogu a podnikání

Komentář Jana Mareše Firemní blog je komunikační nástroj, který může podniku přivést nové zákazníky s výrazně nižšími náklady než reklama. Cílem blogu je průběžně...
10. 12. 2020

VŠE o... aktuálních koronavirových dilematech

Komentář J. Daňhela Koronavirová pandemie jeví příznaky katastrofické "černé labutě", tedy nepředvídatelného jevu s velkým dopadem, jak ho popisuje ekonom Nassim...
3. 12. 2020

VŠE o... zákazu klecových chovů

komentář Jindřicha Špičky Poslanecká sněmovna schválila v září 2020 novelu zákona na ochranu zvířat proti týrání, do něhož byl v průběhu projednávání přidán paragraf...
12. 11. 2020

VŠE o... firmách, jež nesou jméno majitele

Komentář Ondřeje Machka Volba názvu firmy je zásadní podnikatelské rozhodnutí, které se dá už jen složitě vzít zpět. Název firmy je nositelem firemní reputace,...
5. 11. 2020

VŠE o... odlivu mozků

Komentář Brain drain čili odliv mozků je termín označující emigraci kvalifikovaných osob. Jejich kvalifikace může být vnímána různě, jak ve smyslu...
1 2 3 4 5 ... 12
reklama