Sociální síť TikTok vnímá stále mnoho lidí jako pouhou zábavní platformu pro děti. Síla této značky přitom stoupá, což dokazuje i mistrovství Evropy ve fotbale. TikTok, za níž stojí čínští vývojáři z ByteDance, je jedním z hlavních sponzorů turnaje. Reklamy a poutače má vedle globálních značek jako Volkswagen, Heineken či CocaCola. Vůbec poprvé v historii se tak partnerem turnaje UEFA stala sociální síť. Je to ale logický krok – TikTok měl k polovině června jednu miliardu aktivních uživatelů, funguje ve 150 zemích světa v celkem 75 jazycích.

Podle společnosti Kantar stoupla hodnota značky TikTok oproti roku 2020 o 158 procent a aktuálně dosahuje 43,5 miliardy dolarů. Se stoupající hodnotou, a hlavně s rostoucím počtem uživatelů, roste i marketingová síla TikToku. A velké firmy, které chtějí být atraktivní pro mladé, to vědí. Aktivní je na síti oděvní značka Guess, internetový obchod Amazon nebo korejská automobilka KIA. Populární je ale také profil nejslavnější basketbalové ligy světa NBA. Oproti tomu české značky zatím TikTok spíše opomíjejí. A to je škoda.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se