Změna způsobu práce a s tím spojený stres během výuky na dálku ukázaly, že českým učitelům chybí především podpora. A to jak ta vzájemná mezi kolegy, tak i ze strany ředitelů. Záchranou jim proto během pandemie v posledním roce a půl byla možnost sdílet své zkušenosti s dalšími učiteli. „Neuvěřitelně jim pomohlo, když začali pořádat on-line sborovny, kam si o přestávkách chodili vypít kafe a povídat si,“ říká Ivan Čermák, zástupce ředitele Naší školy Praha a jeden z lektorů organizace Učitel naživo. Nabyté zkušenosti z pandemie by se v budoucnu mohly promítnout do podoby českého školství, třeba v podobě smíšené výuky, díky níž by mohly být na dálku přítomné i nemocné děti.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se