Epidemie koronaviru slábne a firmy začínají přemýšlet o budoucím způsobu práce. Zkušenosti s prací z domova přiměly řadu podniků zvažovat, zda nenechají své zaměstnance alespoň část týdne pracovat mimo kancelář. Společnosti v tom vidí nejen šanci, jak vyhovět poptávce po takzvaném home officu, ale také možnost ušetřit na nákladných pronájmech velkých kancelářských budov. V budoucnu tak posílí požadavky na takové řešení, které umožní, aby se zaměstnanci v kancelářích střídali.

„Poté co budou zaměstnanci firem očkováni, bude možné nastolit novou rovnováhu mezi prací ve firemním sídle a doma. Vždy záleží na tom, co daná firma dělá a jaká je její kultura, ale práce z domova alespoň jeden den v týdnu u většiny firem zřejmě zůstane,“ říká Jana Prokopová, ředitelka pronájmů a správy komerčních aktiv společnosti Skanska, která publikovala studii o trendech na kancelářském trhu.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.