Když Hubert Palán s Danielem Hejlem zakládali firmu Productboard, první rok a půl strávili hlavně rozhovory s produktovými manažery menších podniků i technologických gigantů, jako jsou Twitter či Salesforce. "Setkání proběhlo asi tisíc. Vždycky jsme řekli, že děláme průzkum, jak nejlépe profesi produkťáka vykonávat," vypráví Hejl. "Manažeři se s námi bavili, protože jsme s nimi sdíleli postřehy jejich kolegů z jiných společností."
„Produkťáci“ musí stále sledovat technologické trendy, zkoumat spokojenost klientů a ptát se jich, jaké inovace by uvítali. Kdo ve vývoji produktů zaspí, toho převálcuje konkurence. Tito manažeři přitom dlouho neměli žádný specializovaný nástroj, který by jim práci usnadňoval.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi