Když Hubert Palán s Danielem Hejlem zakládali firmu Productboard, první rok a půl strávili hlavně rozhovory s produktovými manažery menších podniků i technologických gigantů, jako jsou Twitter či Salesforce. "Setkání proběhlo asi tisíc. Vždycky jsme řekli, že děláme průzkum, jak nejlépe profesi produkťáka vykonávat," vypráví Hejl. "Manažeři se s námi bavili, protože jsme s nimi sdíleli postřehy jejich kolegů z jiných společností."

„Produkťáci“ musí stále sledovat technologické trendy, zkoumat spokojenost klientů a ptát se jich, jaké inovace by uvítali. Kdo ve vývoji produktů zaspí, toho převálcuje konkurence. Tito manažeři přitom dlouho neměli žádný specializovaný nástroj, který by jim práci usnadňoval.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se