„Stalo se mi, že v divadle nevěřili, když jsem jim říkal, kolik jim pošleme. A to bylo po prvním kvartále. Teď už víme, že částky, které budeme posílat nyní, budou mnohonásobně větší.“ Tak popisuje počáteční nedůvěru divadel i následné překvapení jeden ze zakladatelů start-upu Dramox Radim Horák. Služba, která funguje podobně jako populární Netflix nebo HBO GO, nabízí divákům záznamy divadelních představení.

Dramox měl českým souborům pomoci překlenout výpadek příjmů během pandemie. Za první půlrok existence jim nakonec vyplatí pět milionů korun. To je sice méně, než o kolik přišla, i tak ale zavřená divadla příjem vítají. Dramox navíc rozhodně nehodlá končit.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • Pravidelné speciály v digitální podobě
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nevybrali jste si? Přejděte na všechny nabídky předplatného HN.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.

Komentáře ke článku

18.03.2021 15:02
hezká myšlenka. ale docela by mě zajímal podrobný biznis plán. protože divadel a her není rozhodně tolik, co filmů. navíc si myslím, že pokud porovnám film v televizi a v kině, a hru v televizi a v divadle, tak těch, co spatřují větší rozdíl v tom druhém, bude zřejmě mnohem víc než těch, co vidí větší rozdíl v tom prvním. jinými slovy, já prostě do divadla chodím na živé herce, u filmu v kině jde jen o formát a zvuk. takže když to vše sečtu, tak si myslím, že bez covidu je to docela riskantní projekt. divadla jednak riskují, že když někdo uvidí hru v televizi, tak do divadlo už na stejnou hru nepůjde - což povede k tomu, že her bude stále málo a budou to staré kousky, a jednak ten nárůst počtu předplatitelů už nebude tak dramatický, až se divadla zase otevřou. bylo by hezké tento projekt udržet, ovšem bez trháků ten projekt může brzy skončit, a s trháky zase mohou brzy skončit ta divadla, protože ony mají tak jednu novou hru za rok....ale jsem si vědom, že mé myšlenky/rizika jsou tak povrchní, že tvůrci projektu je nějak "ošetřili"
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru