Prodejce parfémů a kosmetiky Notino loni zažil nejlepší rok ve své historii. Kvůli nárůstu poptávky musel dokonce nabrat stovky lidí, což vedení vyřešilo kreativně. Domluvilo se se šéfy zavřených hotelů a dalo práci jejich lidem, kteří by jinak zůstali doma. Podobně jako další e-shopy těžilo Notino z toho, že se v době koronakrize zákazníci přesunuli z kamenných prodejen na internet. Obchod, který prodává v celkem 24 zemích, dosáhl na obrat 14,5 miliardy korun, což oproti předchozímu roku znamená nárůst téměř o polovinu.
Na letošek připravuje Notino velké investice do IT. Kvůli rozvoji e-shopu chce firma nabrat stovky ajťáků. Ti budou důležití i pro jednu z hlavních novinek, které prodejce chystá. "Zabýváme se nyní tím, že některé výrobky nebudeme balit," říká v rozhovoru pro HN šéf Notina Zbyněk Kocián.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Sedmička HN
Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru