Před třemi lety způsobila japonská oděvní značka Uniqlo obrovský rozruch, když podepsala marketingovou smlouvu se švýcarskou tenisovou legendou Rogerem Federerem. Ten byl přitom přes dvě dekády jednou z hlavních tváří americké sportovní společnosti Nike. Federer se výměnou za 300 milionů dolarů stal na deset let ambasadorem značky, která je klíčovou částí rychle rostoucí japonské skupiny Fast Retailing. Vedle Federera mají lukrativní kontrakty s firmou Uniqlo také například japonský tenista Kei Nišikori či australský profesionální golfista Adam Scott, jenž byl v minulosti světovou jedničkou.
Akvizice Federera byla jednou ze známek rozmachu společnosti Fast Retailing, jejímž hlavním akcionářem je nejbohatší Japonec Tadaši Yanai. Skupina však sílí nejen na trhu s oblečením, minulý týden se dokonce poprvé ve své historii stala nejcennější oděvní skupinou na světě.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru