Strakovka je na TikToku. Úřad vlády za reklamu zaplatí půl milionu. Tak zněly koncem ledna titulky článků o kampani, která sklidila velkou dávku kritiky. Influenceři Anna Šulcová a Jakub Gulab, pro starší generace donedávna neznámá dvojice, na sociálních sítích bodují u mladých a mají statisíce fanoušků. Se sedmi videi, jimiž se chtěli postavit dezinformacím o očkování proti covidu-19, však narazili. Podle Petera Vargy, zakladatele a ředitele platformy Lafluence propojující byznys s influencery, se tak trochu stali obětí vyšší politiky. "Anna Šulcová určitě obecně patří k nejlepším influencerům v Česku. Stále vyhrává nějaké ceny. Myslím si, že ví, co dělat v rámci své cílové skupiny. Jenže tahle kampaň najednou zasáhla úplně jiné lidi a s tím už zkušenosti neměla," říká Varga.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...