Měl to být průlom v boji s dezinformacemi kolem covidu. Alespoň tak popsal v říjnu tehdejší ministr zdravotnictví Roman Prymula spolupráci se společností Semantic Visions. Česká firma měla mapovat mýty týkající se koronaviru na internetu a zároveň radit vládě, jak komunikovat s veřejností. Výsledkem je, že po čtyřech měsících firma končí. Smlouva o spolupráci vyprší v polovině února a nebude se prodlužovat.
"Nastal čas, abychom se z toho stáhli. Vláda na nás nedá, takže nemá smysl pokračovat," oznámil šéf společnosti František Vrabel v průběhu rozhovoru pro HN. Krátce po něm zamířil do Spojených států, kde ho o pomoc s dezinformacemi požádalo tamní ministerstvo zahraničí.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Sedmička HN
Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru