Koronavirová pandemie a s ní spojená omezení se silně odrazily na českém reklamním trhu. Celková hodnota inzerce v médiích sice navzdory jarnímu propadu ve srovnání s předchozím rokem neklesala, její růst byl ale slabší než v předchozích letech. Táhla jej hlavně televize, v níž inzerenti nakoupili reklamu v hodnotě přes 62 miliard korun, což je meziročně o osm procent více. Podle odhadů rostla také internetová reklama. Zájem firem o ostatní typy médií naopak výrazně opadl.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru