Rodinná firma z Dolní Dobrouče za loňský rok hlásí růst tržeb o více než třetinu a rekordní obrat 217 milionů korun. I když se velká část ekonomiky potácí kvůli pandemii v problémech, výrobce vířivek plánuje letos až zdvojnásobit výrobu. Firmu nyní brzdí pouze nedostatek zaměstnanců. "Na začátku současné krize byla velká stopka, všechno se zastavilo, včetně našich prodejů. Ale pak začala růst poptávka. V minulé krizi před těmi více než deseti lety celý náš obor klesl o 50 až 60 procent. Dnes je na vzestupu," říká Kadlecová.
Král luxusu Arnault posiluje vliv rodiny ve svém konglomerátu LVMH. Ten vyváží více než celý agrární sektor Francie
Pokud lze za jeden z hospodářských symbolů Německa považovat autoprůmysl, ve Francii to nepochybně je rodinný konglomerát LVMH prodávající luxusní oděvy, kabelky, šperky, parfémy a další zboží „pro náročné“, včetně alkoholických nápojů....
26. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení