Počítačové hry jako Mafia, Euro Truck Simulator 2 nebo Arma proslavily česká herní studia po celém světě. Tuzemští vývojáři dokážou svými tituly dlouhodobě oslovovat miliony fanoušků navzdory faktu, že řada z nich jsou nadšenci, kteří se řemeslu učí v podstatě za pochodu. "Od firem dlouhodobě slýcháme, že nutně potřebují kvalifikované pracovníky už od začátku, co k nim nastoupí. Stěžují si, že nové lidí musí nejprve práci učit, a trvá tak delší dobu, než se jim začnou vyplácet. To má náš obor herního designu změnit," říká Jaroslav Švelch, koordinátor přípravného týmu studijního programu, který nově vzniká na Filmové a televizní fakultě Akademie múzických umění v Praze. Cílem podle Švelcha není jen produkovat profesionály na herní design, ale také učit absolventy společenské odpovědnosti, kterou s sebou vývoj počítačových her přináší.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.