V Evropě se loni prodalo přes půl milionu aut na plně elektrický pohon, poprvé to bylo víc než v Číně. Ta ale zůstává supervelmocí ve výrobě klíčového komponentu − baterie. Starý kontinent je v novém oboru zcela na chvostu a je extrémně závislý na dovozu z Asie. To by se mělo během několika let zásadně změnit. Jinak zůstanou ambiciózní plány na rozvíjení elektromobility, které předestřely Evropská komise i jednotlivé automobilky, jenom na papíře. A s nimi i záměry v ochraně klimatu.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru
Komentáře ke článku