Vedení obchodů rozhodně není jednoduchou disciplínou. Jejich manažeři musí mít neustálý přehled o aktuálním stavu zásob, aby nedošlo k přeplnění skladů. Nebo musí naopak rychle reagovat na náhlé výpadky u dodavatelů, aby jim dané zboží v prodejně nechybělo. Sledovat je třeba i trvanlivost potravin, které se musí prodat dříve, než se zkazí. Do toho je nutné také průběžně přeceňovat zboží, aby obchod dokázal vítězit nad konkurencí.
Zvláště ve velkých obchodních řetězcích a e-shopech s takovou prací pomáhá specializovaný software. Logistická oddělení obchodů využívají programy, které samy evidují a řídí stavy skladových zásob. Obchodní týmy zase pracují se softwarem na proměnu cenotvorby, který využívá data výzkumných agentur sledujících ceny různých druhů zboží na celém trhu.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru