Německý koncern Volkswagen má za sebou kritický rok. Pandemie koronaviru srazila prodeje aut jeho značek téměř o čtvrtinu, v nejvyšších manažerských patrech panovalo personální zemětřesení a do toho ještě automobilový gigant zahájil největší proměnu svého byznysmodelu v dosavadní historii. V příštích pěti letech investuje 150 miliard eur (čtyři biliony korun), aby se stal lídrem na trhu s elektromobily, měl auta s nejvyspělejším softwarem a zefektivnil jejich výrobu. Mezi koncernovými značkami, kterých se nově schválená strategie dotkne jako první, bude i Škoda Auto.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru