Toto není pravda, křičí velký červený nápis z inzerátu, který si ministerstvo zdravotnictví objednalo ve snaze zabránit šíření dezinformací o očkování proti onemocnění covid-19. Problém s tou reklamou v novinách je, že ji dělal někdo, kdo kolem krizové komunikace neprojel ani v rychlíku. Celé její zpracování totiž působí přesně opačně. Vizuálně naopak podporuje obavy a působí proti oficiálním informacím. To vše ve chvíli, kdy si ministerstvo nechalo udělat průzkum o postojích veřejnosti k vakcinaci. Šetření ukázalo, že 45 procent lidí by se nenechalo očkovat a dalších 16 procent si není jistých. Informace zazněla na stejné tiskové konferenci, kde ministr Jan Blatný zcela vážně doporučil jako vánoční dárek pro seniory velké balení respirátorů FFP2, neboť jejich ceny v lékárnách nejsou nijak přemrštěné.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru
Komentáře ke článku