Za pomyslné vítěze koronavirové krize jsou považovány velké obchodní řetězce. Tedy ty, které prodávají potraviny a drogerii a mohly mít otevřeno i v době přísných vládních opatření. V případě řetězce dm to ale podle šéfa české dceřiné firmy této rakouské společnosti tak jednoznačné není. "Březnovou a dubnovou nákupní horečku z obav, co bude, vystřídala obtížná etapa. Obrat nám v některých měsících dokonce meziročně poklesl," popisuje Fischer v rozhovoru pro HN.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se