Až do jara znali Češi americkou společnost 3M především jako výrobce izolep nebo samolepicích štítků. Během pandemie ale začali lidé používat její další produkt − respirátory. Firma využila toho, že již dávno před koronavirem patřila mezi trojici největších světových výrobců ochranných masek. Právě jejich prodej podniku pomohl překonat útlum dalších sektorů, na něž se svými produkty orientuje, například automobilového průmyslu. Nyní se 3M hodlá více zaměřit i na další odvětví. Pomoci jí má i nově zrekonstruované inovační centrum na pražském Chodově.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se