Stejné problémy jako konstruktéři automobilů řeší v současné době i výrobci vlaků. Aby vyhověli klimatickým cílům Evropské unie, musí snižovat emise. Do roku 2030, kdy bude v dopravě nutné splňovat přísnější pravidla, vypustí na koleje nové elektrické vlaky. Velká budoucnost čeká vlaky na baterie, během několika let se navíc na trhu rozšíří i vodíkové vlaky, říká v rozhovoru pro HN Frank Hoffmann, který zodpovídá za vývoj železničních vozidel ve společnosti Siemens Mobility.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru