Stejné problémy jako konstruktéři automobilů řeší v současné době i výrobci vlaků. Aby vyhověli klimatickým cílům Evropské unie, musí snižovat emise. Do roku 2030, kdy bude v dopravě nutné splňovat přísnější pravidla, vypustí na koleje nové elektrické vlaky. Velká budoucnost čeká vlaky na baterie, během několika let se navíc na trhu rozšíří i vodíkové vlaky, říká v rozhovoru pro HN Frank Hoffmann, který zodpovídá za vývoj železničních vozidel ve společnosti Siemens Mobility.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru