Americká média se připravují na vrcholnou chvíli, prezidentské volby. Složitý volební systém ve Spojených státech nezaručuje, že do Bílého domu zamíří ten, kdo dostane nejvíc hlasů od voličů. A minulé volby byly drsným budíčkem také pro média, která podcenila nálady vzedmuté kandidaturou Donalda Trumpa a jeho přístupem k realitě. Letos už také nikdo nechce opakovat zkušenost s ruským vlivem na voliče prostřednictvím sociálních sítí. Proto Facebook nebo Twitter vůbec poprvé sáhly k omezením. Na Facebooku není možné týden před volbami zadávat reklamy na politická a společenská témata. Twitter brzdí sdílení statusů a nabádá uživatele, aby si pečlivě přečetli článek, který se chystají rozšířit mezi své přátele. V třaskavé atmosféře, kde se míchá koronavirus, dezinformace, protestní hnutí všeho druhu a vyhrocená domácí politika, je to jediný správný krok.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se