Dva čeští internetoví podnikatelé, Petr a Martin Kasovi, založili před sedmi lety společnost Pilulka Lékárny. Pustili se tak do digitalizace tradičně konzervativního odvětví, které zavádění technologických novinek dlouho odolávalo.

E-shopu a lékárenskému řetězci Pilulka teď pomáhá i pandemie koronaviru: lidé si po internetu kupují vitaminy, roušky nebo dezinfekci. Minulý týden dostal navíc byznys bratrů Kasových dobrou známku i od investorů. Hned během prvního dne obchodování s Pilulkou na pražské burze Start investoři vyhnali cenu akcií vzhůru o 18 procent. Zakladatelé už řekli, že 212 milionů korun, které firma úpisem nových akcií získala, půjdou na posílení pozice na trhu v Rumunsku a k rozjezdu v Maďarsku.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se