Kolem e-shopů se Jan Laštůvka točil vždycky, už na vysoké škole pro ně s kamarády programoval webové stránky, měli digitální agenturu, několik obchodů sami rozjeli. Postupně ale pochopil, že zajímavější než provozovat vlastní e-shop bude jiným pomáhat s daty a jejich analýzou. A tak v roce 2014 založil s partnery start-up MonkeyData, který má dnes po světě 30 tisíc klientů a pobočku v Austinu v Texasu.

Specializují se na menší a střední e-shopy, pro něž ve své cloudové platformě zpracovávají informace od stavu zásob přes chování zákazníků až po vyhodnocování marketingových nástrojů. Na základě toho radí, jak plánovat byznys.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se