Kolem e-shopů se Jan Laštůvka točil vždycky, už na vysoké škole pro ně s kamarády programoval webové stránky, měli digitální agenturu, několik obchodů sami rozjeli. Postupně ale pochopil, že zajímavější než provozovat vlastní e-shop bude jiným pomáhat s daty a jejich analýzou. A tak v roce 2014 založil s partnery start-up MonkeyData, který má dnes po světě 30 tisíc klientů a pobočku v Austinu v Texasu.
Specializují se na menší a střední e-shopy, pro něž ve své cloudové platformě zpracovávají informace od stavu zásob přes chování zákazníků až po vyhodnocování marketingových nástrojů. Na základě toho radí, jak plánovat byznys.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru