V zasedačce, kde zlínská společnost HP Tronic obvykle pořádá porady a konference, se ve středu sešlo zhruba deset lidí. Poprvé měli pomáhat místním hygienikům obvolávat lidi, kterým hrozí, že se nakazili koronavirem. Dobrovolně se k tomu přihlásili a od hygieniků dostali školení. Spuštění krizového call centra ale narazilo na problémy s technikou − místo stovek kontaktů k vyřízení se v systému neobjevilo nic. Když konečně pár čísel naběhlo a dobrovolníci lidem, kteří přišli s nakaženými do kontaktu, zkusili zavolat, dozvěděli se, že už je oslovil někdo jiný.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Sedmička HN
Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru