Největší běloruský portál Tut.by je jen o pár let mladší než jeho český protějšek Seznam.cz. Stejně jako on začínal jako vyhledávač, pak jako agregátor zpráv a následně vybudoval plnohodnotnou zpravodajskou službu. Ve složitých podmínkách autoritářského režimu Alexandra Lukašenka dokázal získat čtenáře, reklamu a stal se asi nejsilnějším nezávislým sdělovacím prostředkem v Bělorusku. Popularitu si získal i díky pokrývání předvolební kampaně opoziční kandidátky Svjatlany Cichanouské. Ovšem v dnešní napjaté situaci po zpochybňovaných prezidentských volbách přišla řada i na něj. Od počátku měsíce mu úřady zrušily licenci sdělovacího prostředku. "Pokračujeme dál," říká v rozhovoru pro HN generální ředitelka Tut.by Ljudmila Čekinová.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.