Když se před pěti lety, 18. září 2015, v USA provalilo, že Volkswagen pomocí "cinknutého" softwaru bezostyšně podvádí s měřením emisí ze svých naftových aut, nechyběly v odborných kruzích hlasy, že ho to možná položí. Ale to se nestalo. A to přesto, že největší světová automobilka sice v důsledku "Dieselgate" na pokutách a náhradách škod zatím přišla o více než 32 miliard eur (kolem 860 miliard korun). Jejím finančním zdravím to však neotřáslo. Naopak, rozsáhlá aféra týkající se zhruba 11 milionů koncernových aut po celém světě, z toho 1,2 milionu značky Škoda Auto, zapůsobila jako mocný impulz k prosazení rozsáhlých změn spojených s řízením kolosu se 670 tisíci zaměstnanci.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru