Když se před pěti lety, 18. září 2015, v USA provalilo, že Volkswagen pomocí "cinknutého" softwaru bezostyšně podvádí s měřením emisí ze svých naftových aut, nechyběly v odborných kruzích hlasy, že ho to možná položí. Ale to se nestalo. A to přesto, že největší světová automobilka sice v důsledku "Dieselgate" na pokutách a náhradách škod zatím přišla o více než 32 miliard eur (kolem 860 miliard korun). Jejím finančním zdravím to však neotřáslo. Naopak, rozsáhlá aféra týkající se zhruba 11 milionů koncernových aut po celém světě, z toho 1,2 milionu značky Škoda Auto, zapůsobila jako mocný impulz k prosazení rozsáhlých změn spojených s řízením kolosu se 670 tisíci zaměstnanci.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru