Zeptali jsme se firem, jak krize ovlivnila udržitelnost jejich podnikání.
Lucie Dlouhá, CSR expertka, Alza

Alza je společnost, pro niž jsou ekologie a trvalá udržitelnost velmi důležitými aspekty firemní kultury. V kancelářích společnosti i v prodejnách jsou umístěny koše na tříděný odpad (recyklujeme až devět druhů odpadu), sběrná místa baterií a elektroodpadu, sodobary či stoprocentně rozložitelné tašky. Firma ve svých provozech využívá úsporné osvětlení, recykluje tonery a při distribuci objednávek používá vratné či recyklovatelné obaly. Prosazuje také bezpapírovou komunikaci s dodavateli a v neposlední řadě fandí ekologicky šetrné dopravě − v Praze i Bratislavě používá k rozvozu zboží cyklokurýry a ve svém vozovém parku má aktuálně několik elektromobilů.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru