Na konci minulého roku si světovou streamovací jedničku Netflix předplácelo 167 milionů uživatelů. Nyní jich je 193 milionů, a i když raketový nárůst po prvním čtvrtletí, kdy pandemie koronaviru uvěznila doma stamiliony lidí na home officu, lehce opadl, 200milionová hranice je na dosah ruky. Přesto se spoluzakladatel Netflixu − jedné z firem, která na koronakrizi slušně vydělala − Reed Hastings nemůže dočkat, až krize skončí a jeho zaměstnanci se vrátí do kanceláří.

V čase, kdy velké technologické firmy předpovídají, že práce na dálku, která se v časech pandemie osvědčila, bude přibývat a stane se novým standardem, Hastings přiznal, že na práci z domu nevidí žádná pozitiva. "Nepotkávat se osobně je čistě negativní," řekl v rozhovoru pro deník The Wall Street Journal.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru