Na konci minulého roku si světovou streamovací jedničku Netflix předplácelo 167 milionů uživatelů. Nyní jich je 193 milionů, a i když raketový nárůst po prvním čtvrtletí, kdy pandemie koronaviru uvěznila doma stamiliony lidí na home officu, lehce opadl, 200milionová hranice je na dosah ruky. Přesto se spoluzakladatel Netflixu − jedné z firem, která na koronakrizi slušně vydělala − Reed Hastings nemůže dočkat, až krize skončí a jeho zaměstnanci se vrátí do kanceláří.
V čase, kdy velké technologické firmy předpovídají, že práce na dálku, která se v časech pandemie osvědčila, bude přibývat a stane se novým standardem, Hastings přiznal, že na práci z domu nevidí žádná pozitiva. "Nepotkávat se osobně je čistě negativní," řekl v rozhovoru pro deník The Wall Street Journal.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru