Hnutí ANO zvolilo pro krajské volby centrální heslo "Ukázaná platí". Je poněkud nesrozumitelné, většina lidí musela googlovat, co vlastně znamená, což je z hlediska marketingu, který byl dosud nejsilnější stránkou ANO, přinejmenším na pováženou. Dál to ale není o moc lepší. Komu se kryptický odkaz na karetní hru mariáš podaří rozluštit, zjistí, že kampaň Babišova hnutí má být založena na tom, že se "ukáže", co se povedlo v minulosti. A že to na voliče bude "platit". Jenže jak víme z historie, obrana pozic ve stylu "podívejte, jak jsme skvělí" v Česku příliš nefunguje. Obojí naznačuje, že to v ANO začíná zevnitř skřípat.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se