Koronavirová krize silně zasáhla automobilový průmysl a zájem o nová auta opadl především ve třídě luxusních vozů. Přesto automobilka Mercedes-Benz doufá, že s novou generací vrcholného modelu, tedy třídy S, by mohla i v ekonomicky náročném období oslovit zákazníky, kteří ocení nemodernější techniku, luxus a špičkový komfort. "Pro Mercedes je třída S ikona," řekl při středečním představení modelu Ola Källenius, šéf Daimleru. Konalo se ve zbrusu nové a plně digitalizované továrně v Sindelfingenu. Model už v minulosti ohromoval technickými inovacemi, které se s odstupem dostávaly i do levnějších aut. Jeho již sedmou generací automobilka také učinila další krok k plně samořiditelným vozům. Má nabídnout autonomní řízení na úrovni 3, vůz tedy bude umět sám jezdit v kolonách, zřejmě až do rychlosti 60 km/h, aniž by řidič musel mít ruce na volantu. Tato funkce ale začne fungovat až příští rok. Pokud by auto havarovalo, odpovědnost ponese výrobce.
Dnes
Sasko žádá od pendlerů jeden test týdně
Pokuty ve výši nejméně 500 € (13 tisíc korun) hrozí od včerejška zahraničním pendlerům...