Než přišla koronavirová pandemie, prodávali Jakub Sapák a Lukáš Cafourek zhruba tisíc látkových sáčků na ovoce, zeleninu nebo pečivo měsíčně. Sami je navrhli a nechali ušít. V březnu ale Evropu ochromil virus, lidé v obchodech raději sáhli po tradičních plastových pytlících a majitelům českého start-upu pojmenovaného Saaczech to srazilo prodeje na desetinu loňského stavu. Teď se oba upínají k Vánocům a doufají, že se tržby alespoň přiblíží k číslům, jichž dosahovali před příchodem nákazy.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru