Ekonomce a člence Rady ČT Haně Lipovské se jedna věc musí nechat. Umí kultivovaně a přesvědčivě přednášet. Její obhajoba klausovského trhu bez přívlastků z pozic dřevního euroskepticismu je sice trochu "old school", ale o to je vlastně v podání ekonomky mladé generace zajímavější. Poslouchat její názory je dobré přinejmenším proto, aby si člověk tříbil argumentaci. Z tohoto pohledu by se zdálo potěšující, že si Lipovská pořídila think-tank s názvem Institut svobody a demokracie. Bohužel si ho však nepořídila sama, ale s bývalou komunistickou prezidentskou kandidátkou Janou Bobošíkovou a korónou jedinců, kteří plácají absolutní nesmysly. Zajímavý akademický konzervatismus Hany Lipovské tím naprosto diskreditují.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru