Když se Rudolf Rejfíř v červnu dozvěděl, že za platbu firemní platební kartou na e-shopu Alzy bude nově platit poplatek, rozčílilo ho to. "Je to jen další způsob, jak z lidí vytáhnout peníze. Není to vůbec prozákaznické," říká majitel společnosti Retail Research, který na Alze nakupoval notebooky či telefony pro své zaměstnance a ročně na největším českém e-shopu jeho firma utratila desetitisíce korun.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru
Komentáře ke článku