Když se Rudolf Rejfíř v červnu dozvěděl, že za platbu firemní platební kartou na e-shopu Alzy bude nově platit poplatek, rozčílilo ho to. "Je to jen další způsob, jak z lidí vytáhnout peníze. Není to vůbec prozákaznické," říká majitel společnosti Retail Research, který na Alze nakupoval notebooky či telefony pro své zaměstnance a ročně na největším českém e-shopu jeho firma utratila desetitisíce korun.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

Martin Bohac 27.08.2020 14:24
Utracet na Alze jako firma desitky tisic Kc ROCNE je k smichu. To utracime tydne. A zadny poplatek nam nenauctovali, mozna pan neni zase tak zasadni zakaznik. :)
Radim Kheil 27.08.2020 11:24
Nerozumím tomu, proč se někdo z firem rozčiluje. Když někdo nechce platit poplatek firemní kartou, tak existuje možnost platby online. Předpokládám, že majitel karty rovnou ovládá i bankovní účet.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru