E-shopy zatím patří mezi hrstku vítězů současné koronakrize. Většina kamenných prodejen byla po dva měsíce nouzového stavu nuceně zavřená. Velkou část jejich byznysu tak přebraly právě internetové obchody, které mohly prodávat bez přerušení a díky tomu si polepšily až o desítky procent.
To platí i pro Datart, který je za Alzou a Mall.cz trojkou českého e-commerce trhu. Oproti nim se Datart vedle e-shopu hodně spoléhá na kamenné prodejny, které mu před krizí přinášely dvě třetiny tržeb. S uzavřením obchodů firma s příjmy ze sítě kamenných poboček počítat nemohla.
"Ztráty ale pokryl e-shop, který v krizi výrazně posílil," říká František Mikoška, obchodně-marketingový ředitel skupiny HP Tronic, jež Datart vlastní.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Sedmička HN
Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběruByznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru