Pozoruhodnou bitvu o lukrativní reklamní prostor mohl v uplynulých týdnech sledovat každý, kdo se pohybuje v okolí pražského Nuselského mostu. Roky u něj ve směru do centra visí obří reklamní obrazovka a také komerční plachta natažená přes fasádu dvou domů. Podle tvrzení pražských politiků načerno, navíc v památkové zóně. Přesto se s touto situací roky nedařilo pohnout, mimo jiné kvůli tomu, že oficiálního majitele reklamní plochy bylo komplikované dohledat. Majitel domu ví, kdo mu za pronájem fasády platí, ale říct to nemusí. Snahy městských úředníků i politiků komplikují klasické úskoky ve stylu kovbojských 90. let, dědictví éry, kdy se v předpisech chodilo v botách z hadí a krokodýlí kůže.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily v Hospodářských novinách. Těšit se můžete na texty Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru