Na rostoucím trhu s internetovou reklamou, který měl loni v Česku objem přes 34 miliard korun, sílí poslední tři roky nové trendy. Jedním z nich jsou nákupy reklamy v aukcích, které velkým zadavatelům dovolují obejít agentury. Dalším je nativní reklama, kdy si zadavatelé platí články nebo zpracování témat, jež jsou pak součástí obsahu médií, byť viditelně oddělenou.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru