K úvaze spojené s nejdiskutovanější automobilkou v poslední době mě v tomto článku vedly dvě myšlenky. Zaprvé zda za sebe chceme vždy nechat řídit auto a zadruhé co by znamenalo pro Teslu, kdyby za svůj propagovaný samořídicí systém přijímala platby pouze při jeho využití, či na určitém paušálním principu.
Na jednu stranu řidiči mohou chtít, aby za ně řídilo auto v případě, že při cestě potřebují pracovat nebo odpočívat, případně si chtějí číst nebo sledovat filmy. Na druhou stranu existuje nemalá část lidí, pro které je řízení relaxací. Ať tak či onak, základní otázkou zůstává, zda dáme radši 180 tisíc korun za samořídicí systém při nákupu elektromobilu, nebo by nám spíše vyhovovalo platit až při jeho využití.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily v Hospodářských novinách. Těšit se můžete na texty Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru
Komentáře ke článku