Nečekaně nařízené nošení roušek a návrat dalších opatření proti šíření koronaviru z minulého pátku způsobilo v Moravskoslezském kraji zmatek.

Lidé museli znovu nasadit roušky v obchodech, do nemocnic mohou jen s respirátory a hromadné akce smí navštívit místo tisícovky jen 500 osob.

Zástupci kulturních organizací proto podali na hygieniky žalobu, hoteliéři přemlouvají hosty, aby nerušili plánovanou dovolenou v regionu, a firmy se snaží najít peníze na drahé testy pro pendlery. Jak chaotická komunikace v kraji probíhá, dokazuje případ místních lázní. Ty musí všem příchozím klientům udělat test na koronavirus pomocí stěru z krku a molekulární metody PCR − pokud si lidé nepřinesou vlastní negativní test starý maximálně čtyři dny. Novinka ale stojí provozovatele lázní velké peníze, další potíže jim způsobují nejasné informace od hygieny − nevědí například, jak dostatečně oddělit nové klienty od stávajících.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Sedmička HN

Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru