V obchodech značky Pietro Filipi už zákazníci nenarazí na přeškrtnuté cenovky na cedulkách u oblečení. Značka, kterou vlastní investor Michal Mička, se rozhodla, že ukončí prodej ve slevách. "Nechceme podporovat nastavení ohledně slevové politiky, tedy před uvedením do prodeje nacenit produkt vysoko a to, co se neprodá, pak na konci sezony prodávat se slevou několik desítek procent," říká k razantnímu kroku Mička. Značka tak jde proti trendu, který teď mezi některými módními firmami panuje − tedy vyprodat sklady po pandemii koronaviru i za cenu velkých slev, aby byly peníze na podzimní zboží.

Mička chce změnou strategie upozornit na to, že za výrobou i prodejem oblečení stojí práce mnoha lidí, a odvolává se také na udržitelnost. "Chceme naučit zákazníky, aby kupovali méně kusů oblečení, vybírali uvážlivě a dívali se na hodnotu, kterou tím kupují. Z našeho pohledu jsou pryč doby neustále se měnících trendů a kolekcí," míní Mička.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

Jakub Komenda 22.07.2020 18:09
Jako prirovnavat Pietro Fillipi ke znacka Gucci, Armani atd. je docela troufale. Ja si myslim, ze touhle strategii naopak ztratu prohloubi a definitivne zakotvi v zapomeni odevnich dejin ceske republiky:)) ale nejsem zas takovy expert na marketing odevniho prumyslu.
Newsletter

Sedmička HN

Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru