Nemovitostní skupinu Accolade, která vlastní logistické areály a v Brně provozuje druhé nejfrekventovanější letiště v Česku, pandemie koronaviru zatím neodradila od zájmu podnikat i na letišti v Českých Budějovicích. Potvrdil to zakladatel a spoluvlastník Accolade Milan Kratina.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

radim 20.07.2020 19:28
Velmi zajímavý PR článek společnosti Accolade. Je nutné si uvědomit, že cílem podnikání Accolade není provozování letiště, ale výstavba průmyslových objektu na lukrativních pozemcích kolem letiště. Paradoxem tedy je, že Vizí Accolade podle Kratiny je, aby regionální letiště mělo čtyři základní oblasti byznysu − charterovou dopravu, nákladní dopravu, pravidelnou osobní dopravu a také doplňkové služby jako byznysové lety a letecké školy. Přitom právě doplňkové služby letecké školy a servisní a opravárenské organice mají na letišti v Brně značné potíže. Firma Accolade prostřednictvím dceřiné společnosti Letiště Brno drtí lokální podnikatele segmentu všeobecného letectví tj. leteckých škol a servisních a opravárenských organizací. Poplatky za odlet školního letadla jsou nastaveny na úroveň srovnatelnou snad jen s Anglii. Vybírají se poplatky za vstup na letiště, převoz letadla do servisní organizace apod. Vyřízení vstupní karty na letiště, kterou lokalní provozovatel potřebuje je administrativní horor. Počet provozovaných školních letadel z brněnského letiště je omezován. Jako důvod management uvádí kapacitní důvody. Pokud někdo nesouhlasí tak mu vypoví nájem, nebo mu postaví plot před jeho provozovnou. Osobně nemám nic proti průmyslovým komplexům, které Accolade staví, ale co se mě nelíbí je předání strategické infrastruktury státu postavené z peněz daňových poplatníku bez jakýchkoliv pravidel do rukou investiční společnosti. Radim Olbrecht Flying Academy
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru