Nemovitostní skupinu Accolade, která vlastní logistické areály a v Brně provozuje druhé nejfrekventovanější letiště v Česku, pandemie koronaviru zatím neodradila od zájmu podnikat i na letišti v Českých Budějovicích. Potvrdil to zakladatel a spoluvlastník Accolade Milan Kratina.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako nᚠpředplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

radim 20.07.2020 19:28
Velmi zajímavý PR článek společnosti Accolade. Je nutné si uvědomit, že cílem podnikání Accolade není provozování letiště, ale výstavba průmyslových objektu na lukrativních pozemcích kolem letiště. Paradoxem tedy je, že Vizí Accolade podle Kratiny je, aby regionální letiště mělo čtyři základní oblasti byznysu − charterovou dopravu, nákladní dopravu, pravidelnou osobní dopravu a také doplňkové služby jako byznysové lety a letecké školy. Přitom právě doplňkové služby letecké školy a servisní a opravárenské organice mají na letišti v Brně značné potíže. Firma Accolade prostřednictvím dceřiné společnosti Letiště Brno drtí lokální podnikatele segmentu všeobecného letectví tj. leteckých škol a servisních a opravárenských organizací. Poplatky za odlet školního letadla jsou nastaveny na úroveň srovnatelnou snad jen s Anglii. Vybírají se poplatky za vstup na letiště, převoz letadla do servisní organizace apod. Vyřízení vstupní karty na letiště, kterou lokalní provozovatel potřebuje je administrativní horor. Počet provozovaných školních letadel z brněnského letiště je omezován. Jako důvod management uvádí kapacitní důvody. Pokud někdo nesouhlasí tak mu vypoví nájem, nebo mu postaví plot před jeho provozovnou. Osobně nemám nic proti průmyslovým komplexům, které Accolade staví, ale co se mě nelíbí je předání strategické infrastruktury státu postavené z peněz daňových poplatníku bez jakýchkoliv pravidel do rukou investiční společnosti. Radim Olbrecht Flying Academy
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru