Nejhodnotnější automobilovou značkou světa je japonská Toyota, před Mercedesem-Benz a BMW. Na dalších místech letošního žebříčku BrandZ skončily Tesla, Ford, Honda, Nissan, Audi VW a Porsche. Značka Toyota, která je v automobilovém průmyslu první poosmé, má podle studie hodnotu 28,4 miliardy dolarů (cca 670 miliard korun), Mercedes-Benz 21,3 miliardy a BMW 20,5 miliardy. Následující Tesla má hodnotu zhruba o devět miliard USD nižší.


Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru